Gdańszczanin Michał Fijałkowski został dyrektorem marketingu Lechii Gdańsk. Jest to powrót na stadion byłego rzecznika prasowego spółki BIEG 2012 i pracownika S5 tym razem w nowej roli.
Fijałkowski: Lechia to spełnienie moich marzeń
– Dla gdańszczanina i osoby związanej ze sportem, która dodatkowo spędziła większość sportowego dzieciństwa w okolicach ul. Traugutta, praca w Lechii Gdańsk to nie tylko zaszczyt, ale przede wszystkim spełnienie marzeń. Decyzja o dołączeniu do zespołu Lechii była dość prosta, nie tylko ze względu na ambitną wizję przedstawioną przez nowego właściciela, ale również z powodu pozytywnej energii, którą czuć w klubie i na trybunach naszego pięknego stadionu – powiedział Michał Fijałkowski.
Michał Fijałkowski – dorobek zawodowy
Michał Fijałkowski jest managerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie sponsoringu i budowaniu strategii marketingowych oraz ekspertem w dziedzinie zarządzania i komercjalizacji obiektów sportowo-widowiskowych (Polsat Plus Arena Gdańsk i PGE Narodowy). Był członkiem zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie i organizację UEFA EURO 2012 w Gdańsku. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla takich marek jak BIEG2012, PL2012+, Sportfive, Eleven Sports czy Betclic. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, ukończył również studia MBA realizowane przez Politechnikę Gdańską przy współpracy z Imperial College London, University of Stralsund oraz Loughborough University.
2008-2011 BIEG 2012
2013-2015 PGE Narodowy
2015-2016 SportFive
2016-2017 Eleven Sports
2022-2023 Betclic